همه چی

همه چی
 
قاطی پاتی
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 258
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



کد انفجار حباب

 

 

 

 

گفتم تو شیرین منی      گفتا تو فرهادی مگر؟ 

 

 

                                   گفتم خرابت میشوم           گفتا تو آبادی مگر؟  

 

 

گفتم ندادی دل به من    گفتا تو جان دادی مگر؟

 

 

                                   گفتم خموشم سال ها          گفتا تو فریادی مگر؟

 

 

گفتم  زکویت میروم        گفتا تو ازادی مگر؟ 

                                   گفتم فراموشم مکن           گفتا تو در یادی مگر؟



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, توسط عسل